mandag 29. juni 2009

Innspurt i bokproduksjonen - bestill nå!

Som så mange fanniske prosjekter har minneboken om Johannes H. Berg tatt lenger tid å få ferdig enn opprinnelig planlagt. Men nå nærmer det seg! De siste brikkene faller på plass, og boken vil være klar om et par måneder.
Det betyr at det er på tide å forhåndsbestille. Opplaget til boken vil i utgangspunktet bli bestemt av antall forhåndsbestillinger. Det vil bli trykket noen eksemplarer utover dette, men hvis du ikke forhåndsbestiller kan det hende at du ikke får tak i boken. Dessuten: Bestiller du nå, koster boken kr 250,-. Venter du til boken kommer ut, koster den kr 300,-. (Begge deler pluss evt. porto). Dessuten vil de som forhåndsbestiller få navnet sitt listet opp i boken hvis de ønsker.
Husk også å si ifra til venner og bekjente - det er den eneste måten vi kan få ut beskjed til alle som kan tenkes å være interessert i boken.

7 kommentarer:

Bjørn Tore Sund sa...

Man utsetter, roter og glemmer. Jeg vil gjerne bestille en kopi av minneboken hvis det fortsatt lar seg gjøre. -Bjørn Tore Sund

Ivar Svensson sa...

Ok, er med.

Gi meg beskjed på isv ætt udir punktum no når det skal betales osv

Odd Einar Dørum sa...

Jeg bestiller 1 eks av boka og står gjerne i en liste over navn som hilser.

Unknown sa...

Jeg bestiller også et eksemplar om jeg ikke allerede har gjort det.

-Thomas Refsdal

Heidi Lyshol sa...

Ville være fint om dere klarte å bli helt ferdige...

Bjørn Are sa...

Tiltredes...

Arbeidet må dessverre foregå på fritiden med alle de begrensninger dette innebærer. Vi har imidlertid tatt prøvetrykk og har scannet inn en del de seneste ukene basert på dette.

Tidplanen er ikke helt avklart på alle områder, men jeg regner med at vi kommer med noe mer offisiell info i løpet av en uke eller to.

Erlend Eidsem Hansen sa...

vi henger fortsatt med.
jeg bestiller også boka.

og mimrer et øyeblikk tilbake på nattlige visninger av bla. max headroom og escape from new york i tuengen allè..

-Erlend Eidsem Hansen